söndag 4 juli 2010

Inte som jag tänkt mig...

.
.

Denna helgen blev inte som planerad precis...
.
I fredags skulle jag på Visfestivalen i Falkenberg, med mannen och hans jobb.
Barnvakten var fixad, bil skulle hämta oss,
bara koppla av... och äta och dricka och underhållas....
men n e j.... så blev det inte,
världens migrän fick jag redan på morgonen och den vägrade att ge med sig,
trots medicin och vila...
.
Blää!! va trist!
Och migränen fortsatte på lördagen,
men framåt kvällen mådde jag bättre,
så det blev faktiskt en tur till stranden och ett kvällsdopp
årets första =) ..
.
I dag känner jag mig mycket bättre, och vi har grillat och ätit jordgubbar så lite mysig helg blev det iallafall...
.
Kände bara för att skriva av mig och klaga lite, så.. nu är det bättre igen ;)
Nya tag för en ny vecka!
.
Ha en fin söndagkväll!
.
.
♥ Kram Lena ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar