måndag 19 juli 2010

Lugna semesterdagar

.
.


Ja nu är det semester...
.

Förra veckan var vi på Astrid Lindgrens Värld,
där är såå mysigt. Riktigt varmt och soligt var det, puh!
.
Dessa dagar har varit svalare och det känns rätt skönt faktiskt.

I torsdags var det 8 år sen jag och maken träffades, oj vad tiden går fort!
Puss på dig gubben =)

.
Just nu läser jag denna bok, Elsas Mode
.

Helt okej men inte så bra som Denise Rudbergs böcker,
de gillar jag väldigt mycket.

Hon kommer snart ut med en ny bok såg jag,
inte riktigt i den stilen som hon har skrivit innan,
utan nått som hon kallar elegant crime, kriminalhistorier i överklassmiljö.
.
Ja vi får se hur den är, jag måste nog köpa den iallafall =)


Ett litet snedsprång av Denise Rudberg.
.
.
Nu ska jag fortsätta måla.....
.
.
♥ Kram Lena ♥

1 kommentar:

  1. Vi ska till Astrid Lindgrens i aug, bara det inte regnar så är jag glad :)

    Åhh vilka boktips du kommer med....
    Nästa gång jag är i bokhandeln måste jag tjuvkika i dessa böckerna för jag blev så nyfiken.

    Ha en fin kväll!
    Kramar Linda

    SvaraRadera