tisdag 29 juni 2010

Ett litet hej!

.
.
Min vackra pionbukett!
.
.
Oj vad tiden rusar på, ville bara med ett litet inlägg säga hej =)
.
Midsommar har det ju varit,
och med ett härligt väder, god mat och trevligt sällskap!
.
Lite småutflykter hinns med,
men det är nästan två veckor kvar innan hela familjen har semester,
ska bli så gott!!
.
Jag har inte riktigt bestämt hur jag ska ha öppet i butiken i Juli,
jag återkommer om det,
kan vara skönt att vara helt ledig ett tag.
.
I Augusti slutar min mammaledighet och jag börjar jobba igen (inom vården),
så då vet jag inte vilka öppettider jag kommer att ha ( jag kommer inte att jobba heltid).
.
.
Om du har tänkt att besöka min lilla butik snart,
kolla gärna här på bloggen framöver
så du vet om det är öppet =)
.



Ha en fortsatt skön sommarkväll!
.
.
♥ Kram Lena ♥

2 kommentarer:

  1. Hej Lena!
    Vilka fantastiska pioner! Är de från egna trädgården eller snittblommor?

    Funderar på att sätta en pion i vår trädgård, men vet inte rikigt var det skulle vara. Just nu har vi nämligen mest gräs...

    idag regnar det här i Kungsbacka. Lite skönt faktiskt, för det verkar som att solen kommer tillbaka redan i morgon, för att stanna i alla fall ett par dagar!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Lena!
    Underbar bukett med pioner!
    Man blir glad i sinnet av vackra blommor :)

    Tack för att du vill vara med i min tävling!
    Ha en skön söndag.

    Kram kram

    SvaraRadera