måndag 21 juni 2010

Vinnaren i min utlottning

.
.
.
Nu har jag gjort små lappar,
och min dotter dragit en vinnare i min utlottning av
.
Teet Jordgubbar med mjölk
&
brödduken från GreenGate.
.
Tack alla som var med!
.
... och håll utkik, det kommer kanske en ny tävling snart igen =)
.
.
Och vinnaren är..............
.

.

...Lotta med bloggen Ljuva HEMligheter.
.
Stort GRATTIS till dig!!!
.
Skicka ett mail med din adress så har du snart paketet hos dig =)
.
.
Ha en fin start på veckan allihop!
.
.
♥ Kram Lena ♥

6 kommentarer:

  1. Jag är så glad :). Stort tack!
    Kram/Lotta

    SvaraRadera
  2. Grattis till Lotta som vann och tack för en fin tävling!

    ha en trevlig midsommarvecka:)

    kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till vinnaren och tack för en trevlig tävling.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Lena!

    Tack för din titt hos mig, som gjorde att jag hittade hit till dig!! Mycket trevlig blogg du har!! Det var så roligt när jag läste igenom presentationen om dig, för jag tyckte om precis samma saker!! Härligt!

    Vi har sommarstuga i Steninge, som visserligen ligger norr om Halmstad. Men jag sak definitivt se till att komma till din butik i sommar!!

    Många kramar från
    Camilla

    SvaraRadera
  5. Det kan väl inte vara så att du har öppet nu på lördag? Är i krokarna då nämligen :)

    SvaraRadera
  6. Jag hade väl först tänkt att ha stängt på midsommardagen men har inte skrivit nått om det och så, så jag håller öppet!
    Du är varmt välkommen!

    Kram Lena

    SvaraRadera