torsdag 6 maj 2010

Underbara Leila...

.
...har ju kommit ut med en ny bakbok i dagarna,
One more slice.
Den var jag såklart tvungen att införskaffa =)
.
Tyckte faktiskt att jag förtjänade den idag, för jag har haft sån jobbig huvudvärk från jag vaknade och den har vägrat att ge med sig, så jag har kämpat på med allt i dag.
Det känns lite bättre nu på kvällen och det ska bli riktigt gott att gå och sova snart!
.
.
Jag köpte boken på Maxi, den kostade 199kr. Välinvesterade pengar tycker jag, den ska bläddras i m å n g a gånger =)=)
.
Jag har bara hunnit skumma igenom den lite, men man blir inte besviken. Fantastiska bilder och härlig känsla i hela boken.( Precis som i A piece of cake)
.
.
Här kommer några smakprov från boken....

Mmmmmm!!
.











.
.

Godnatt!
.
.
♥Kram Lena♥

5 kommentarer:

  1. Jaaa underbar!! Jag har inte bläddrat i den ännu..men jag kan bara ana..=)
    Måste nog oxå införskaffa den sen.
    Kram Verra

    SvaraRadera
  2. Har oxå köpt ett ex...den är helt underbar!! Kommer att bläddras i MÅNGA gånger =)'Kram och trevlig helg!!

    SvaraRadera
  3. Uhm!!! man blir helt lækkersulten.
    Ha´en dejlig dag.
    Knus Susi

    SvaraRadera
  4. Den ser härlig ut!
    Har ingen Leila-bok ännu, men har funderat länge på en. Brukar dock glömma bort det när jag kommer hem till Sverige, och så åker jag hit igen utan någon kokbok i bagaget. Får jobba på minnet... :-)

    Hoppas du har haft en fin helg!

    SvaraRadera