fredag 28 maj 2010

Tävling!

.
.



Nu tänkte jag ha en liten tävling =)
.
.Man kan vinna detta set bestående av:
. .
.
En påse te, Jordgubbar med Mjölk
(The Spice Tree)
.
&
.
En söt prickig brödduk
(GreenGate)
.
.
För att vara med och tävla så...
.
lämnar man en kommentar till detta inlägget,
då får man 1 lott
.
.
lämnar kommentar + länkar med någon av bilderna ovan på din blogg,
då får man 2 lotter (skriv att du länkar)
.
.
.
.
Tävlingen avslutas 20 Juni.
.
Hoppas någon vill vara med =)
.
.
Lycka till!
.
.
.
♥ Kram Lena ♥

38 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag är jättegärna med och tävlar! =)

    Länkar från mig!
    Ha en fin helg!

    Kram verra

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag vill jättegärna vara med och tävla på din fina blogg!

    Har länkat från min!

    Trevlig helg!

    Maria

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Vill gärna vara med i din fina tävling. Har länkat från min blogg såklart!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag är gärna med och tävlar! Jag länkar från mig.
    Mvh Amanda

    SvaraRadera
  5. är gärna med å tävlar!

    hanna.e.andersson@telia.com

    SvaraRadera
  6. Hej Lena!
    Vad kul med tävling! Jag är gärna med och länkar från mig!

    Ha en bra dag:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Jag vill gärna vara med och tävla.
    Självklart så länkar jag från mig!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Hej! Vilken fin blogg jag hamnade på. Jag vill gärna vara med och tävla och länkar från mig. Kram Lotta

    SvaraRadera
  9. Klart man vill vara med och tävla :o) Länkar från min blogg!!!

    Kram Jessica

    SvaraRadera
  10. Jag är gärna med och tävlar!
    Jag länkar oxå!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  11. Vilken fin blogg! Jag vill gärna vara med och tävla!

    Hälsningar Malin

    malinwennroth@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Hej hopp!!

    Klart att man vill vara med och tävla!! =)
    Ljuvlig blogg du har!!

    Önskar dig en härlig dag i solen!! =)

    Många kramar Malin ♥

    SvaraRadera
  13. Hej!

    Vad kul med tävling, klart man är med.
    Ha en go helg!

    Kramar Matilda

    SvaraRadera
  14. Hej hej
    Gillar de söta prickarna och din fina blogg. Vill gärna vara med och tävla :)
    Kram
    lottie_nielsen@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Klart jag är med! Länk finns i min blogg. :-)

    SvaraRadera
  16. Hej!

    hittade hit för första gången via kråkered. ;)
    Vill gärna vara med och tävla om de fina vinsterna.. waw! (drömmer)

    Länkar från min nystartade blogg .. kram S

    SvaraRadera
  17. Visst vill jag va med och prova lyckan! Länkar gör jag också.
    Ha en fin helg!
    Kramar Monica

    SvaraRadera
  18. lindaghr@hotmail.com vill gärna vara med och tävla och kanske vinna

    SvaraRadera
  19. Hej jag är väldigt gärna med i din utlottning.
    Länkar så klart också!!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  20. Hej
    Jag är med!!!!! Spännande med te som smakar jordgubbar och mjölk!
    Trevlig blogg!
    Kram
    Britt
    britt.jonesig@telia.com

    SvaraRadera
  21. Jag vill vara med, jag vill vara med!! Jag länkar från min sida så två lotter för min del!

    Ha en underbar vecka och ta hand om dig!
    Kram ia

    SvaraRadera
  22. Hej hej!
    Jag är hemskt gärna med och tävlar och har även länkat i min blogg till dig.Mycket fint hittade man här!!
    Kram kram!

    SvaraRadera
  23. Hej!
    Jag är jättegärna med och tävlar!

    Marielle

    SvaraRadera
  24. Teet låter underbart! Precis vad jag skulle behöva just i denna stund. så jag är gärna med och tävlar.

    /Maria
    maria.nolemo@gmail.com

    SvaraRadera
  25. Givetvis vill jag vara med i din tävling så jag länkar till den med bild från min blogg!

    SvaraRadera
  26. Jag gillar te så jag tävlar oxå gärna söt duk med.
    Ha en bra dag
    gustafsson.yvonne@telia.com

    SvaraRadera
  27. Jag vill gärna vara med i utlottingen. Te med jordgubbs- och mjölksmak låter underbart! Jag länkar från min blogg. /Annie

    SvaraRadera
  28. Åh, vad det låter gott så jag är gärna med och tävlar hos dej.

    Hälsningar Pia
    bakformen@gmail.com

    SvaraRadera
  29. Jag älskar prickigt och vill gärna vara med och tävla! :)
    mammalin@gmail.com

    SvaraRadera
  30. Självklart vill jag också vara med. Länkar på bloggen!

    SvaraRadera
  31. Jag vill såklart vara med och tävla!

    sandrak.79@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Hej!
    Jag är gärna med och tävlar!
    Länken till din tävling finns här:
    http://annama-trdgslivannatliv.blogspot.com/2010/06/sjung-om-studentens.html
    Välkomen in och hälsa på!
    Ha det gott!
    hälsn
    AnnA

    SvaraRadera
  33. Jag vill väldigt gärna delta,
    passar på att länka med! :)

    Ha en underbar kväll!

    SvaraRadera
  34. jag är jätte gärna med och tävlar om detta länkar även från min blogg.
    min länk finner du här: http://johannamadeit.blogg.se/2010/june/jag-tavlar-hos-sweet-house.html

    nu håller vi tummarna hårt och hoppas på tur

    SvaraRadera
  35. Jag är med och tävlar om de fina priserna med en lott.

    mlaymark@gmail.com

    SvaraRadera
  36. HEJ!

    Klart att jag vill tävla hos dig.
    Kram EvaA
    eva_birgeraxelsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Hej! Jag är gärna med och tävlar. Téet låter ju hur mumsigt som helst! Har länkat också för en extra lott:
    http://annapagronkulla.blogspot.com/2010/06/utlottning-hos-lena.html

    SvaraRadera
  38. Vill gärna vara med i din tävling. Länkar med bild från min blogg.

    Kram

    SvaraRadera