måndag 10 maj 2010

Hallonpaj och Lantliv

.

Måndag igen, oj vad det går fort,
tiden får gärna sakta in nu lite i Maj (fast med lite varmare väder tack!)


I dag har jag bakat smulpaj med hallon och lite vit choklad på toppen.

Jag älskar hallon (ja... choklad också för all del =)

.

Så jag och tjejerna hade riktig kalasfika i eftermiddags fast det bara är måndag, man får lyxa till det ibland ...

Vaniljsåsen hade jag i min sööta rosa kanna, passar perfekt till det =)
( finns i min butik för 80 kr)

Även lattemuggarna och servetterna på bilden finns i butiken 79kr + 39kr)



Sen har jag köpt tidningen Lantliv idag också, supermysig som vanligt.

Alltid så inspirerande och fina saker!!






Vet någon förresten varför det bara blev två nummer av Leilas tidning Country Living?
Den borde väl varit väldigt populär?! Jag hade iallafall velat ha fler nummer!!



.
Ha en fin kväll!
.
.
♥ Kram Lena ♥


4 kommentarer:

  1. Hej! Tack för titten hos mej! Vilka smarriga bakverk du visar här! Har själv också inhandlat senaste Lantliv, läsning som gör en glad och inspirerad!

    Ha det så gott!
    Jennie

    SvaraRadera
  2. Nej det undrar jag med! Folk jagade ju Leilas som galningar när den kom ut. Jag hoppas det kommer fler snart.

    Ha en fin dag.
    Kram Verra

    SvaraRadera
  3. Du har en supermysig blogg Lena! Du lyckas verkligen fånga en varm mysig känsla. Jag blir alltid på bra humör när jag går in och tittar! Stor kram till dig och din familj, speciellt till lilltjejen.

    Kram Nina

    SvaraRadera
  4. Kanske för att dt blev "för mycket" för Leila... hon blev ju gravid i samma veva som de jobbade med första numret av tidningen.

    Fast jag har hört ett rykte om att det är nya nummer på gång... jag hörde detta redn i vintras å då att det skulle bli ett nummer i maj... well... det e ju NU!!!

    SvaraRadera