torsdag 12 augusti 2010

Som julafton...

.
.
♥ ♥ ♥
.
Åhh! Det är som julafton
när man får packa upp de underbara sakerna från GreenGate!!
.
Tre stora kartonger anlände hos mig idag. Jag vill ha allt själv ;)
.
Jag ska packa upp och fixa med allt nu i helgen och nästa vecka öppnar jag butiken igen!!
.
Det blev lite längre semester än vad jag tänkte, men nu är det ju iallafall klart att jag ska ha samma öppet-tider som innan.
.
Så alltså Torsdagen den 19 Aug är det öppet 17 -19.
.
.
Här kommer några godbitar som har kommit.













Nu ska jag glutta i nya tidningen som kom idag (Allt i hemmet 25 hem) =)
.
Godnatt!
.
.
.
♥ Kram Lena ♥



3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag bara måste komma och titta på sakerna. Jag bara vill ha. Ska försöka komma på torsdag.
    Kram Fabi

    SvaraRadera
  2. Åh vilka mysiga saker du fått in. Måste svänga förbi. TACK för den fina "sockerströaren" som jag fick i fredags ;)! Ska snart testa den... Så mysig blogg du har Lena, I like!
    Kram från tjejen som tvingar dig att skala räkor.

    SvaraRadera
  3. Underbara!! Jag vill hs allt! =)
    Ska oxå försöka ta mig till din butik snart.

    Kram Verra

    SvaraRadera