tisdag 10 augusti 2010

Beautiful blogger award

.

Jag har fått en Beautiful blogger award av Annika med fina bloggen


Tack så jättemycket för det!!!
Jaha och då ska man fixa dessa grejer då....

.
• Kopiera in award bilden i sin blogg för att visa att man fått den.
• Tacka och länka till den som nominerade en.
• Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
• Berätta sju intressanta saker om sig själv.
.
.
Jag nominerar dessa sju trevliga bloggar ...
.
.
.
.
.
.
.
Kika gärna in hos dessa fina bloggar!
.
.
Och nu sju intressanta saker om mig =)
.
Jag gillar att lyssna på ljudböcker när jag ska sova
( har hörlurar, annars hade nog maken inte varit glad)
Tycker att det är ett utmärkt sätt att koppla av på.
Favoriter är bl.a Marian Keyes, Denise Rudberg och Harry Potter ( Ja jag är rätt barnslig =)
men Krister Henriksson läser heelt fantastiskt!)
.
Jag gifte mig i Perth i Australien (2007)
.
Jag är inte förtjust i skaldjur,
kan absolut äta de om de är skalade och helst blandat i nått,
men skulle inte skala och pilla själv, uhh! tycker att de ser såå läbbiga ut.
Jag har alltid många projekt och ideer på gång (inredning, pyssel),
men har svårt att slutföra saker.
.
Jag är verkligen ingen morgonmänniska, utan mer kvällsmänniska,
vilket gör att det funkar rätt bra nu när jag jobbar natten.
.
Tycker inte om ost, i mat och så går bra, men skulle aldrig ta en ostmacka
( ja jag är knepig jag vet ;)
.
Looove choklad och inredningstidningar..
.
.
.
Ja efter all denna superintressanta information =)
önskar jag er en
.
God natt med söta drömmar!
.
.
.
.
♥ Kram Lena ♥
.

4 kommentarer:

  1. Stort tack snälla, söta! Ska göra ett inlägg så snart jag hinner och har funderat ut sju saker om mig själv att dela med mig av :).
    Kramar L

    SvaraRadera
  2. Harry Potter är ju HELT suverän...så jag tycker inte alls att du är barnslig :)
    å va skönt att höra att det är en till som inte gillar att pilla i skaldjur...bläää säger jag.
    ha en bra kväll!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Tack för awarden! Kul att du brukar kika in
    på min sida! =)

    Ska nu bara försöka fundera ut sju intressanta saker om mig själv!? ;)

    Ha en bra kväll!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Tack snälla för awarden! Jag blir jätteglad att du tycker om min blogg.
    Jag väljer att aldrig skriva om mig när jag får en award. Lägger ut awarden på min blogg och länkar till din fina blogg.

    Tack än en gång.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera