måndag 11 januari 2010





Efter lite funderingar har jag bestämt att ha stängt i butiken Februari ut.


Först var det tänkt att jag skulle öppna nu i veckan igen,
men det känns som att Januari och Februari är två riktigt sega månader och jag tror inte det kommer så många kunder, så då känns det bäst att ha helt stängt.

Är det någon som läser detta som hade tänkt komma nu efter jul,
så hör av dig så kanske jag kan öppna upp om jag är hemma.



Annars öppnar jag alltså i Mars igen!




♥ Kram Lena ♥

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Tack för din snälla hälsning.

    Det låter som en ganska bra tanke att ha stängt jan-feb. Som du säger kan det nog bara ganska segt. Man vet ju själv att det kan vara lite tommare i plånboken såhär efter jul. :-)

    Så söta burkar du fyndat på Panduro Outlet!

    Hoppas du får en riktigt fin onsdag. Må gott!

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack för titten!
    Ja vilka söta burkar!! Jag som är i ullared titt som tätt har helt missat dom. Blir klart en kik på panduro nästa gång =)
    Jättefin blogg.
    Lägger till dig bland mina favoriter. *ler*
    Kram Verra

    SvaraRadera