fredag 11 december 2009

Vitt och rött!

Oj vad dagarna springer i väg,
inläggen duggar inte tätt precis...

Här kommer några bilder på nya saker från Ib Laursen ...
(jag slår gärna in som julklappar såklart,
finns några färdiga om man har bråttom :)
Det är vitt och rött som gäller :)




Gråa och vita dubbelhängare
Så fina!
40 kr




Söt hängare med tre krokar
59kr





Hållare för hushållspapper
Erbjudande just nu!
75 kr
(ord. 89kr)


♥ Hjärtekrok ♥
passar överallt, barnrummet, hallen, köket...
Finns även i grå
30 kr




Liten Välkommenskylt i plåt
Erbjudande just nu!
50 kr
(ord pris 69kr)





Rolig plåtskylt att ha i köket...
Erbjudande just nu!
79 kr
(ord pris 89kr)





En annan fin plåtskylt
Erbjudande just nu!
79kr
(ord pris 89kr)







Några bilder från butiken....













I söndags var vi på Liseberg.
Det var många år sen jag var där sist.
Det var ingen snö (förutom lite fusksnö då :)
men det var riktigt kallt och bitande...
Så himla fint med alla lampor..
Mysigt!!!











I kväll blir det fredagsmys med idolfinalen!
Ha det bra!
♥ Kram Lena ♥



1 kommentar:

  1. Vad kul at du kikade in hos mig! Tack för att du lämnade en kommentar så att jag hittade till din fina blogg!

    Vilken jättehärlig butik du verkar ha! Underbart sortiment! Drömmer också om en egen liten inredningsbutik men ännu säljer jag inredningsprodukter på hempartyn - det är kul det med!

    Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera