fredag 20 november 2009

Jultidningar

Det är så mysigt att sitta och titta i massa jultidningar.
Jag vill ha ALLA ( och köper nog också alla :) och det kommer ju en hel del... Allt i hemmet, Lantliv, Drömhem och Trädgård, Allers julmagasin, Amelia Jul, Vackre hjem og interiör m.fl
Men jag sparar dem så de hinner bli bläddrade i många många gånger...
Jag tror att favoriten nu är Lantliv som syns på bilden.
I den finns såå många vackra och inspirerande bilder...
Rekomenderas varmt!!




♥ Kram Lena ♥

3 kommentarer:

  1. Hej lena!
    Tack för ditt besök!och vad trevligt att hitta hit!
    Jag är lika galen i tidningar jag med och jag står i butiken varje vecka och tittar efter något nytt..jul...
    Och jag har oxå fotat tidningar som jag tänkte lägga utt i morgon...Och jag köper allt jag oxå!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Roligt att du tittade in hos mig och lämnade en kommentar så att jag kunde hitta till dig.
    Jag har också precis fotat min jultidningshög för ett kommande inlägg. Det var tydligen fler som hade kommit på den tanken...
    Kram Therése

    SvaraRadera
  3. Hej och tack för din fina kommentar hos mig. Så kul att hitta till din mysiga blogg. Lantliv är min favorit med! Ha en fin kväll. Kram Anna

    SvaraRadera