söndag 27 september 2009

Invigning!

Några bilder av butiken precis innan öppning...












I går så hade jag min lilla invigning, allt blev lyckat och bra!

Hade öppet hus mellan 11 och 17.


Många vänner och släktingar kom och grattade och handlade, jätteskoj!!


Vill säga ett stort TACK för alla vackra blommor + te, choklad och vin!

Och tack för alla söta och fina ord om min butik!


Vill tacka alla som på något sätt har hjälpt mig med och runt omkring butiken...


Och ett superstort TACK till lilla mamma! Vad skulle jag göra utan dig ♥


Oj oj! Värsta oskarsgalan-talet! Hi hi ;)




Ja nu så är det igång, den 1 Oktober öppnar jag!



Öppettiderna kommer att vara:

TORS. 17-20

FRE. 16-19

LÖR. 10-14





Hjärtligt välkommna!





♥Kram Lena♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar